Postup při reklamaci
Televizory s úhlopříčkou do 49“ – Výrobek můžete reklamovat u svého prodejce nebo v některém ze smluvních servisů. Seznam servisů naleznete zde.
Televizory s úhlopříčkou 49“ a vyšší – Na opravy těchto výrobku můžete využít službu HOME SERVICE*. Požadavek na opravu je nutné nejprve evidovat prostřednictvím infolinky JVC. Prosím postupujte dle níže uvedeného
- Před nahlášením reklamace si prosím pozorně přečtěte podmínky pro provádění služby HOME SERVICE zde a připravte si následující informace:
- Typ televizoru
- Výrobní číslo televizoru
- Fakturu nebo nákupní doklad, kterým byl výrobek pořízen
- Kontaktuje infolinku HOME SERVICE JVC TV 577 055 333. Obsluha infolinky provede na základě vašich údajů registraci opravy.
- Do 2 pracovních dnů vás bude kontaktovat servisní středisko a dohodne s vámi termín opravy.
*Vážení zákazníci, vzhledem k opatřením spojeným s pandemií COVID 19 není aktuálně služba HOME SERVICE v některých regionech dostupná. Podrobnosti o poskytování služby ve vašem regionu vám sdělí naše infolinka HOME SERVICE JVC TV, tel: 577 055 333.